عشق اول

عشق اول

دلتنگی های یه عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 23818
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

V alentineHeart



تقدیم به نویدم

سلام به همه دوستای گل و دوس داشتنی خودم.این وبلاگ متعلق به من و نوید هست.اما نوید هنوز نمی دونه

من این وبلاگو ساختما.می خوام سوپرایزش کنم.اخه ما قبلا هم یک وبلاگ داشتیم که به خاطر همین دعواهای

همیشگی من پاکش کردم حالا دوباره اینو ساختم که دیگه قصد ندارم هیچ وقت پاکش کنم چه بازم قهر کنیم

وچه دیگه قهر نکینم.من و نوید دوستیمون مال خیلی وفته ... اما همیشه خدا با هم قهریم...این دفعه قول

دادیم که دیگه قهر نکنیم.



نظرات شما عزیزان:

شایا
ساعت22:52---21 مهر 1392
انقد منو لینک نکن لینک خوردگی گرفتم..!!!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نوید و نادیا تاريخ: دو شنبه 11 شهريور 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to n.firstlove.n.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com